Обговорення тестів із психософії (Сторінка 1) - Розробки Єдиного Типологічного Проекту -

Сторінки1 2 3 4 Далі

Щоб надіслати відповідь, ви повинні увійти або зареєструватися

Повідомлення з 1 по 20 з 74

1 Тема від Corde 2013-01-06 22:55:26

  • Corde
  • Хто цікавиться
  • Неактивний
  • Звідки:Спб
  • Зареєстрований:2011-02-01
  • Повідомлень:88 Дякую

Тема: Обговорення тестів з психософії

Коментар модератора: у цій темі обговорюється великий опитувальник Anette з психософії.

Для кожного можливого положення аспекту виводиться коефіцієнт, що показує, скільки балів набрано з максимально можливих. Чим ближче цей коефіцієнт до одиниці, тим більша ймовірність, що аспект потрапляє саме в цю позицію. Максимальне значення виділено жирним. У разі неоднозначності результату, наприклад, дві перші функції та жодної другої, рекомендується розглядати як можливу другу функцію той аспект, у якого різниця між показником у першому та другому за величиною результатах буде мінімальна.

Емоція1Е: 0.778 2Е: 0.727 3Е: 0.621 4Е: 0 Логіка 1Л: 0.875 2Л: 0.5383Л: 0.893 4Л: 0 В. 0.7083В: 0.738 4В: 0.65 Фізика 1Ф: 0.594 2Ф: 0.53Ф: 0.704 4Ф: 0.52

2 Відповідь від 4X_Pro 2013-01-06 22:58:40

  • 4X_Pro
  • Офіційний типувальник
  • Неактивний
  • Звідки:Москва, Перово
  • Зареєстрований:2009-12-25
  • Повідомлень:5,370 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

Цілком типова ситуація: Воля підтягує до себе інші функції (в даному випадку Воля третя, тому дві інші функції стали тежвиявлятися як треті). З урахуванням того, що було отримано за вашими попередніми анкетами, я проінтерпретував би цей результат як вказівку на тип ЛЕВФ.

3 Відповідь від Corde 2013-01-06 23:17:47

  • Corde
  • Хто цікавиться
  • Неактивний
  • Звідки:Спб
  • Зареєстрований:2011-02-01
  • Повідомлень:88 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

спс

4 Відповідь від a_shulga 2013-01-07 16:42:00

  • a_shulga
  • Хто шукає істину
  • Неактивний
  • Звідки:Дніпропетровськ
  • Зареєстрований:2012-11-23
  • Повідомлень:565 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

Corde, 4X_Pro, цікаво, у мене з цього тесту виходить 1Л і 4Ф, 2Е а 2В трохи більше, ніж 3В. Так може бути?

5 Відповідь від Eris 2013-01-07 21:07:04

  • Eris
  • Хто шукає істину
  • Неактивний
  • Зареєстрований:2012-11-08
  • Повідомлень:501 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

Corde, 4X_Pro, цікаво, у мене з цього тесту виходить 1Л і 4Ф, 2Е а 2В трохи більше, ніж 3В. Так може бути?

А у вас точно не може бути другої волі? Я говорю просто за враженням загальним від спілкування, чомусь здалися 2В. Хоча, може, якщо ви працювали над 3В, вона і згладилася, підтягнулася і стала зовні принаймні нагадувати двійку.

ЕІЕ, ФЛВЕ, НВПБ, Бестія

. так згорить у вогні битви фрегат, що став флагманом (с)

6 Відповідь від Killka 2013-01-07 21:33:11 (змінено: Killka, 2013-01-07 21:37:59)

  • Killka
  • Хто шукає істину
  • Неактивний
  • Зареєстрований:2012-02-08
  • Повідомлень:545 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

Тест Петровича?) не варто приймати його відповіді буквально - тут краще звертати увагу на кожну з дихотомій стосовно кожної функції.

зи: у мене, пам'ятається, Емоція вийшла 1-2 (невелике відставання), Воля 4-2 (теж невелике відставання), Логіка 1-2 або 2-1, і тільки Фізика не підкачала - як була 4, так і залишилася. )))

7 Відповідь від Maggie Burroughs 2013-01-07 21:58:12

  • Maggie Burroughs
  • Офіційний типувальник
  • Неактивний
  • Зареєстрований:2011-04-09
  • Повідомлень:7,474 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

У мене з цього тесту завжди ЛЕВФ виходить.

Corde, 4X_Pro, цікаво, у мене з цього тесту виходить 1Л і 4Ф, 2Е а 2В трохи більше, ніж 3В. Так може бути?

А у вас точно не може бути другої волі? Я говорю просто за враженням загальним від спілкування, чомусь здалися 2В. Хоча, може, якщо ви працювали над 3В, вона і згладилася, підтягнулася і стала зовні принаймні нагадувати двійку.

Так-так)) ППКС. Даєшa_shulga 2-ю Волю! Але імхо, формуного спілкування мало - я ось теж начебто не особливо так відповідну образу 3В тут. проте. ))

8 Відповідь від 4X_Pro 2013-01-07 22:41:57

  • 4X_Pro
  • Офіційний типувальник
  • Неактивний
  • Звідки:Москва, Перово
  • Зареєстрований:2009-12-25
  • Повідомлень:5,370 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

Ні, це не тест Петровича, а великий опитувальник Anette (на 200 запитань). Але результати там у тому ж форматівидаються. А взагалі, уa_shulga якщо навіть Воля і третя, то добре опрацьована. Принаймні жодного разу не бачив явних проявів 3В.

9 Відповідь від Maggie Burroughs 2013-01-07 22:47:01

  • Maggie Burroughs
  • Офіційний типувальник
  • Неактивний
  • Зареєстрований:2011-04-09
  • Повідомлень:7,474 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

А взагалі, уa_shulga якщо навіть Воля і третя, то добре опрацьована. Принаймні жодного разу не бачив явних проявів 3В.

Ось ось. занадто добре. Заздрю ​​Чорною-Пречерною 3Вешною заздрістю.

10 Відповідь від Killka 2013-01-08 00:16:39

  • Killka
  • Хто шукає істину
  • Неактивний
  • Зареєстрований:2012-02-08
  • Повідомлень:545 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

Так-так)) ППКС. Даєшa_shulga 2-ю Волю! Але імхо, формуного спілкування мало - я ось теж начебто не особливо так відповідну образу 3В тут.

Так, згодна щодо вас обох. по кр.мере з інтернет враження.

11 Відповідь від aloevera 2013-01-08 00:53:51

  • aloevera
  • Хто шукає істину
  • Неактивний
  • Зареєстрований:2012-10-28
  • Повідомлень:707 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

а у мене з цього тесту взагалі щось дивне виходить: 1Е, 1Л, 1Ф та 4В

12 Відповідь від Sevilia 2013-01-08 00:59:07

  • тестів
  • Sevilia
  • Перевірений типувальник з психософії
  • Неактивний
  • Зареєстрований:2011-12-18
  • Повідомлень:3,143 Дякую

Re: Обговореннятестів з психософії

З цього тесту востаннє вийшло ЛЕВФ. Раніше ще виходило 1Л, 3В, 3Л, 4Е, 4Ф.

13 Відповідь від Maggie Burroughs 2013-01-08 01:02:27

  • Maggie Burroughs
  • Офіційний типувальник
  • Неактивний
  • Зареєстрований:2011-04-09
  • Повідомлень:7,474 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

Так, згодна щодо вас обох. по кр.мере з інтернет враження.

Ага) Але ти навіть не уявляєш, яких титанічних зусиль мені варто в інші моменти не зірватися.)) Мені набагато легше контролювати негативні прояви своєї 3В у віртуальному просторі.)) Є час натиснути на паузу, загальмувати і подумати.)) IRL ж реакції більш безпосередні та менш приємні найчастіше. )

Щодоa_shulga не знаю.

14 Відповідь від LionKinG 2013-01-08 01:28:36

  • LionKinG
  • Учасник
  • Неактивний
  • Зареєстрований:2012-11-10
  • Повідомлень:6,521 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

Емоція 1Е: 0.6672Е: 0.682 3Е: 0.379 4Е: 0.25 Логіка 1Л: 0.667 2Л: 0.6153Л: 0.714 4В:0.4. 0.458 3В: 0.1434В: 0.55 Фізика 1Ф: 0.531 2Ф: 0.318 3Ф: 0.5934Ф: 0.64

А з іншого тесту на сайті (там де менше питань) я ВЕЛФ

15 Відповідь від a_shulga 2013-01-08 12:10:56

  • a_shulga
  • Хто шукає істину
  • Неактивний
  • Звідки:Дніпропетровськ
  • Зареєстрований:2012-11-23
  • Повідомлень:565 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

Corde, 4X_Pro, цікаво, у мене з цього тестувиходить 1Л і 4Ф, 2Е а 2В трохи більше, ніж 3В. Так може бути?

А у вас точно не може бути другої волі? Я говорю просто за враженням загальним від спілкування, чомусь здалися 2В. Хоча, може, якщо ви працювали над 3В, вона і згладилася, підтягнулася і стала зовні принаймні нагадувати двійку.

скоріше схоже на те. Ось згадую себе 10-15 років тому, там ситуації були подібні. Хоча і недавно пару епізодів було колись погоджуюсь на щось невигідне під тиском, а потім себе гризу. А може бути просто агапі трійку закриває. 16>Емоція точно не третя, процесна, але висока. На внутрішньому колі досить емоційний.

16 Відповідь від Міель 2013-01-18 19:38:59

  • психософії
  • Міель
  • Перевірений типувальник
  • Неактивний
  • Звідки:Київ
  • Зареєстрований:2012-04-17
  • Повідомлень:3,230 Дякую

Re: Обговорення тестів з психософії

У мене вийшов, еээ. "Еталонний Процесійник"? Що це таке мій мозок раптово видав, цікаво

Емоція 1Е: 0.5192Е: 0.682 3Е: 0.621 4Е: 0.313 Логіка 1Л: 0.752Л: 0.769 3Л: 0.714 4Л: 0.4>2В: 0.708 3В: 0.214 4В: 0.2 Фізика 1Ф: 0.6882Ф: 0.773 3Ф: 0.296 4Ф: 0.52

Несподівано висока Фізика, я хз, як це вийшло. Можливо, зростаючі фізичні потреби позначаються?))) Високу Волю визначило правильно (але натякає, що хочу видатися меншим тираном і деспотом, ніж є насправді? ) Логіку за трьома функціями розтягло. Хм. Завищую? Очікувано. Ну, з Емоцією зрозуміло.

Однак у процесі проходження тесту постали питання. (Мені взагалі складно проходити тести, ну не люблю однозначні відповіді, вони дають мало простору)). Аледеякі питання не цілком однозначні. Наприклад: "Як ви ставитеся до приватних думок і гіпотез? Чи приймаєте ви їх до уваги (це варіант відповіді "Так"?), або вас цікавлять вже доведені істини? (а це варіант "Ні"?) Логічно виходить, що так, якщо слідувати послідовності питання, але все ж таки: так - гіпотези і так - доведені істини?Або (не цікавлять): ні - гіпотези, і ні - доведені істини?

На питанні про брехню я затикала найсильніше. Я розумію, що це тест, і треба проходити швидко, але це питання привело мене в такий ступор, що я просто тицьнула в те, що закономірно тицьнув би кожен, я думаю. Хто скаже, що він навмисне часто використовує брехню, хай навіть у непередбачених ситуаціях? Просто брехня - це поняття саме собою неоднозначне. Якщо, наприклад, я доводжу щось людині і знаю, що мої аргументи не перевірені, але сама щиро вірю в їх правдивість, - це вважається брехнею? Особливо якщо це ще й непередбачена ситуація - тоді подібна віра зміцнюється, тому що екстремальність ситуації ускладнює шлях до результату))