Протокол собрания совладельцев многоквартирного дома

совладельцев

совладельцев

Коментарі

25 Вер 2015 Анна

Прекрасно! Нарешті недобросовісні та брехливі голови вже не зможуть, оформляючи голосування на загальних зборах, підробляти підписи мешканців. І правомочність загальних зборів легко визначити.

25 Вер 2015 Сергій

А як Ви це собі уявляєте? Якщо на зборах присутні більше 100 членів ОСББ, розглядається 3-4 запитання та по кожному потрібно заповнити таблицю підсумків голосування із 3-го розділу протоколу. Скільки потрібно часу, щоб заповнити 2-4 такі форми на 100 осіб? Хто це робитиме на зборах, де братимуть відомості для заповнення цієї форми? У поясненні до таблиці написано, що порядкова нумерація має відповідати кількості членів ОСББ, які беруть участь у голосуванні, тобто заздалегідь вписати всіх членів ОСББ у таблицю і у відсутніх поставити в результатах голосування прочерки не вийде.

25 Лют 2016 Оксана

Добре, якщо 100! А у нас 400 квартир! І деякі по кілька власників. Представляю, який буде протокол установчих зборів. А, я так розумію, потрібно робити таку таблицю так, ні, утримався з кожного питання, винесеного на голосування.

18 Бер 2016 Вікторія

В нас 108 квартир. Ініціативна група добре підготувала людей, ми знаємо хто точно прийде на збори і всіх заздалегідь не написали а надрукували як і належить за текстом. На зборах кожен просто ставить за, проти або утримався і підпис проти свого прізвища. Ось і все. Ми зібрали кворум понад 70% і цього більш ніж достатньо. Залишили ще 1 сторінку чисті поля на той випадок, якщо ще хтось виявить бажання все-таки прийти, то його просто допишуть.

6 Кві 2016 Людмила

Підтримую це дуже незручно. На практиці зазвичай лунаютьанкети для голосування, з переліком питань щодо порядку денного, а потім у протоколі зведена таблиця з результатами голосування. Трохи не за протоколом, але практично…

4 Чер 2016 Андрій

Не згоден із вами. Чому ви саме так вирішили, що виноска під таблицею має на увазі те, що ви думаєте? Участь у голосуванні беруть усі співвласники, а от прийшли вони на збори чи ні, це інше питання. І я вважаю, що правильно буде зробити список співвласників, яким було вручено запрошення, вони ж у списку на реєстрацію та вони ж у протоколі для голосування. Чи не прийшли, значить порожньо чи прочерк. Якщо всю інформацію заповнювати вручну і дня не вистачить, а законом ніде не передбачено, що пустограф не має бути. А якщо протокол оформляти вже після зборів, тоді знову потрібно або збирати збори для підписів, або ходити квартирами.

14 травня 2016 Інна

Помилково Ви думаєте. У нас навіть не знали, під що підписи поставили. А декому просто не давали підписувати. З таким маразмом у головах, як у наших «співвласників»: 40 років ЖБК, а вони думають, що мешкали у ЖЕКівському будинку. Деякі навіть уявлення не мали, хто вони в будинку — власники чи мешканці, чому головою ЖБК обрали дівчину, яка невідомо як взагалі мешкає у квартирі. Т.к. людина в ній давно померла.

14 Січ 2017 Людмила

Ганно, відразу видно яка Ви людина! Самі проведіть хоч одне зібрання, підготуйте, проведіть, проголосуйте, зберіть на зборах підписи, оформіть протокол, а якщо треба буде ще й внесіть зміни до Статуту, сходіть до нотаріуса, а потім у відділ реєстрації. Після, ви зрозумієте, чи потрібно обзивати всіх брехливими.

26 Вер 2015 вовк_із лісу

цікаво знати думку мешканців, які все роблять добросовісно. але на збори не йдуть.практиці реалізувати: 1)треба штатну одиницю наймати, яка буде вести, зберігати протоколи ітп. 2)реально все можливо, а на практиці проблема. Але Закон для того є, щоб його обійти…

25 Окт 2015 Дмитро

Форма протоколу ще досі не ким не затверджена, хоча даний варіант дуже цікавий, але якщо кожне питання оформлювати окремим аркушом то це буде не ефективно і до кінця зборів всі розбіжаться.

29 Окт 2015 Ірина

12 Ноя 2015 Надія

Цю форму розроблювала людина далека від реального проведення зборів От скажіть, навіщо для кожного пункту порядку денного повторювати дані таблиці: № квартири , загальна площа і т.д., а ще ПОЗИЦІЯ ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО І ЗАГОЛОВОК ТАБЛИЦІ ПОВТОРЮЮТЬСЯ НА ПОЧАТКУ КОЖНОЇ СТОРІНКИ в разі продовження нумерації? Просто зробити нумерацію сторінок протоколу і нумерацію стовпців таблиці (в разі продовження таблиці на наступній сторінці)вже так неможливо? І відповідальність несе тільки той, хто склав протокол. Головуючий на зборах взагалі відсутній в протоколі. Дивно..

12 Дек 2015 СРГЕЙ ТИХОНОВИЧ

Пришли люди, кворума нет! Что делать? КАК ЗАКОНЧИТЬ ЭТУ ЧАСТЬ СОБРАНИЯ, ведь нет кворума и тут же пишут, что при подсчете голосов учитываются и голоса прибывших на собрание. Но ведь кворума нет, собрание закрыли, никто из присутствующих НЕ ГОЛОСОВАЛ!! Или что-то не так!! И потом опитування проводит правление, а если инициатор проведения собрания не ПРАВЛЕНИЕ! И потом, опитування это -ФОРМА ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЯ,а НЕФОРМА ПРОВЕДЕНИЯ СОБРАНИЯ. Или что??

20 Янв 2016 Admin

o.k. consulting [бюро підтримки бізнесу]

16 Июн 2016 Людмила

Читайте внимательно закон, там требований к кворуму нет. Просто проводите собрание, а затем еще 15 дней, собираете голоса, оформляете протокол. А вотякщо після 15 днів з дати зборів, ви не набрали потрібної кількості голосів, то збори не відбулися.

16 Гру 2015 Вадим

Скажу чесно, цей протокол повне марення. Хто принесе документ , що підтверджує право власності . Є люди, які навіть паспорт не надають упираючись на те, що це конфіденційна інформація

1 Січ 2016 Alina

Депутати, які голосували цей закон, на наш «глибокий жаль», здебільшого, на жаль, не живуть у багатоквартирних будинках (у них у всіх особнячки в Кончі-Заспі чи аналогічному райончику). Тому вони гадки не мають: як зібрати у «різноманітних» сусідів під час зборів. 150-200 підписів "вручну". навіть під двома-трьома питаннями порядку денного, не кажучи вже про ширший — у 10-15 питань (т.к. збирати всіх сусідів-співвласників частіше, ніж один раз на рік — надто дороге задоволення в усіх відношеннях!). Вони думають, що у нас з вами працює система «Рада», як у них натиснув кнопочку, і результат зарахований! Поки вони живуть окремо від нас своїм життям — ми так і «колупатимемося» у тих законах, які вони поприймали! На жаль…

16 Січ 2016 Алла

24 Січ 2016 Наталія

Протокол готується заздалегідь. Заготівля робиться один раз і тримається в папці комп'ютера. На зборах заповнюються останні три графи та назва питання, винесеного на голосування. Жодного кворуму не потрібно. Маєте ще дві тижні після зборів для того, щоб зібрати 51% голосів «за». Читайте закон і не треба самих собі накручувати.

27 Січ 2016 Алла

Наталія, «останні три графи та назва питання» . якщо заготовка тримається в папці…буду дуже вдячна, якщо скинете зразок на [email protected]

14 Бер 2016 Віктор

Згоден на всі 100%! За наявності ПК всеготується заздалегідь, робиться роздруківка та заповнюється як зазначено Наталією. Згодом просто додаються опитувальні листи за відсутніми. Бажано на зборах обрати лічильну комісію та заготовити аркуші з № квартир — це має полегшити підрахунок голосів з питань… Спробуватимемо реалізувати цю схему у себе найближчим часом/

26 Бер 2016 Наталія Володимирівна

Цікаво, як Ви заздалегідь оформите протокол? Ви заздалегідь знаєте хто прийде збори, а кого доведеться письмово опитувати, тобто. ходити по квартирах? Або Ви пропонуєте під час письмового опитування «за» чи «проти» заносити до заготовленого протоколу, тобто. нібито всі були на зборах?

7 Кві 2016 Людмила

На жаль, Ви не маєте рації. На збори повинні прийти Для кворуму 50 % власників. Серед них і ті звичайно, хто проти. ,Який особисто вважаю і так розумію Закон, що якщо у вас є всі дані для заповнення таблиць протоколу, то надрукуйте їх у двох примірниках з кожного питання, а присутні на зібранні підійдуть і власноруч поставлять так чи ні і поставлять підпис. підстовпець, а стільки, скільки питань. Таким чином піде менше часу на заповнення і менше паперу.

16 Чер 2016 Людмила

Немає закону вимоги кворуму тих, хто прийшов на збори.

1 Лют 2016 Валентина

6 Апр 2016 Людмила

1 Мар 2016 Сетлана

1 Мар 2016 Марина

Чи правильна моя позиція? Форма протоколу затверджена згідно ст.10 закону №417. Друге речення п.1 ст.10 цього закону: «Якщо у багатоквартирному будинку в установленому законом порядку утворено об’єднання співвласників, проведення зборів співвласників та прийняття відповідних рішень здійснюється згідно із законом, що регулює діяльність об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.» Тобто, якщо є ОСББ, ми можемо керуватися ЗУ «Про ОСББ» №2866. Згідно ч.16 ст.10 цього закону «Рішення оформляється особистим підписом кожного, хто проголосував, із зазначенням результату голосування («за» чи «проти»). Вже нема чіткої регламентації, що саме протокол підписується усіма. Є можливість складати протокол з листками поіменного голосування по кожному питанню, що виносилися на голосування. Листки можна заготовлювати по конкретним питанням, а можна друкувати з пустими місцями для формулювання питання і заповнювати вже під час зборів.

7 Апр 2016 Віктор

Враховуючи форми протоколів ОСББ, вважаю, що наша держава все робить для того, аби ніякого ОСББ не було. Нащо такі складнощі. Наскільки я знаю, такі складнощі відсутні даже в АТ. Нащо ті квадратні метри, правовстановлюючі документи, посилання на представництво. Хто живе в ціх будинках. Врахуйте ментальність мешканців, які очикують, хто прийде та зробить задарма…. Ви ніколи не приймете важливого питання наприклад стосовно тарифів та ін… Повинно бути — одна квартира, один госос. Нащо ускладнювать людям життя і без того не просте. Не держава, а не зрозумій, що.

20 Апр 2016 Михаил

У Вас есть право внести изменения в устав ОСББ о порядке голосования … Именно так как Вы сказали: одна квартира-один голос. Но вотзробити це можна лише на перших зборах після установчого

21 Січ 2017 Сергій Тихонович

Вже проводили, можу допомогти

6 Чер 2016 Михайло

той хто створив таку форму просто ідіот, і навіть не має як відбуваються збори, йому треба працювати дворником а не розробляти форми протоколу.

21 Лип 2016 Тетяна

Якщо враховувати той факт, що більшість співвласників взагалі не проживають у квартирах, де їхнє право власності, ці кворуми ніколи не відбудуться. Вкрай складно навіть за одним голосом із квартири зібрати підписи. Закон може і правильний, як і всі прийняті, АЛЕ практично дуже складно реалізувати. Побажання для розробників законів — на практиці побачити, як насправді все відбувається, і з якими труднощами доводиться стикатися з головами, щоб прийняти деякі питання.

24 Вер 2016 Уляна

Здрастуйте, хтось уже проводив збори з цим протоколом. У нас скоро збори, я не уявляю як це 70-80 чоловік стоятиме і чекатиме своєї черги, щоб віддати свій голос з кожного питання, а їх 7!? Діліться досвідом.

14 Жов 2016 Микола

Збирайте підписи потім. У листі не написано, що підписи повинні бути проставлені на зборах. На зборах проводьте голосування руками та відеозйомку зборів.

21 Жов 2016 Prutko Irina

Протокол зборів по ОСББ

22 Жов 2016 Саблін Юрій

Юрію Олександровичу, відправляю таблиці для засну. зборів

29 Лис 2016 Емма

А чому б на зборах не використовувати ЛИСТКИ поіменного особистого голосування аналогічні Листкам листового опитування Додаток №__

ЛИСТ ПОІМЕННОГО ОСОБЛИВОГО ГОЛОСУВАННЯ з питань порядку денного загальних зборів Я, ____________________________________________________________,підтверджую, (Прізвище, ім’я, по батькові співвласника багатоквартирного будинку) що на підставі_______________________________________________________________ (Документ, №, дата видачі, що підтверджує право власності на квартиру/нежитлове приміщення) я є власником квартири №_____________ загальною площею ________________ м2 у багатоквартирному будинку, висловлюю свою думку з питань порядку денного наступним чином: