Аналіз реклами підприємства в Інтернеті та практика її застосування

Реклама у мережі Інтернет. Визначення цілей створення сайту, розробка його змісту та дизайну. Організаційна побудова та характеристика основних внутрішніх підрозділів ЗАТ "Тандер". Оцінка економічної ефективності сайту, що розробляється.

інтернеті

Надіслати свою гарну роботу до бази знань просто. Використовуйте форму нижче

Студенти, аспіранти, молоді вчені, які використовують базу знань у своєму навчанні та роботі, будуть вам дуже вдячні.

Іншими словами на 150 000 завантажень банера реально було зроблено 120 000 показів. Вартість тисячі реальних показів (cost per exposure, або CPE), таким чином, дорівнює

CPM = 30 000 x 4/120 000 = 1 $ (2)

AdFrequency = 4 (4)

Adreach = 120 000 / 4 = 30 000 (5)

CPUU = (Adimpressions - Adreach) x 4+ CPM (6)

CPAW =(150 000 - 19 500) x 4 $+ CPM = 31 $ (7)

(Дані розраховані приблизно).

Веб-видавець відрапортував про 1 300 кліків на банер, CTR банера становив 0.87%, отримуємо, що вартість тисячі кліків складає CPC (cost per click)

CPC =(150 000 - 1 300)xCPM+ CPM = 461$ (8)

(Дані отримані від веб-видавця).

З різних причин не всі, хто клікнув на банер, потрапили на сайт ЗАТ «Тандер» і стали відвідувачами. Втрати становили 16%, т.к. логи сервера зафіксували лише 1100 відвідувань (сесій на сайті), де реферер з'явився сайт цього веб-видавця. Вартість за відвідувача склала CPV (cost per visitor),

V (зафіксована кількість відвідувань) (9)

CPV = 600 / 1100 = 0.6 $

Виявлено, що половина із відвідувачів сайту (600 осіб) відвідали інтегрований до нього Інтернет-сайт. Вартість залучення користувачів на сайт виявилася рівною CPA:

A (числодій) (10)

CPA = 600 / 600 = 1 $

Було отримано 10 конструктивних пропозицій модернізації магазину. Було отримано 5 нових дилерів.

3.2 Розробка Інтернет-сайту для ЗАТ «Тандер»

Сайт підприємства – це повний аналог корпоративного буклету з необмеженим тиражем. У разі електронної комерції сайт одночасно може бути офісом і магазином.

Під час створення сайту виникають такі питання: Що має бути на сайті? Як він має виглядати? Як про нього дізнаються потенційні клієнти?

- відповідність цілям створення сайту;

- Облік особливостей цільового сегмента споживачів;

- інформація має бути певною мірою унікальною, щоб привернути увагу відвідувачів, тим більше, що в Інтернеті існує безліч схожих web-сторінок і конкуренція між ними досить сильна;

- інформація має бути оперативною. Для підтримки інтересу до сайту, його необхідно постійно оновлювати та модернізувати. Чим частіше відбуватиметься оновлення інформації на сервері - тим вищим буде інтерес і, відповідно, відвідуваність сайту;

- об'єктивність та достовірність. Відвідувачі, які виявили помилкову чи неточну інформацію, навряд чи захочуть повторно звернутися до цієї сторінки;

Тільки 10% користувачів прокручують інформацію, що не помістилася на екран, якщо вона їх не зацікавила. Тому найважливіша інформація, а також по можливості навігація сайту (посилання на розділи) має бути у верхній частині сторінки. http://kek.ksu.ru/eos/tests/papers/10hot

Графічні та мультимедійні матеріали відіграють важливу роль у формуванні змісту web-сторінки – вони підвищують ефективність сприйняття повідомлень. У сучасних умовах важливим моментом стає забезпечення зв'язку web-сторінок з корпоративними базами даних та базами документів, що дозволяє миттєво реагувати на запити користувача. При великому обсязі сайту доцільно організувати пошук за вмістом веб-сторінок за ключовими словами, які вказує відвідувач.

Дизайн відіграє дуже важливу роль у приверненні уваги користувачів Інтернету до певного сайту. При розробці дизайну сторінок, перш за все, потрібно враховувати особливості сприйняття цільової аудиторії, але при цьому оформлення має відповідати змісту сайту, а також має бути витримане в одному стилі (колірну гаму можливо взяти з логотипу підприємства), що створить певне уявлення про фірму та її продукції.

При виборі шрифту необхідно брати до уваги такі рекомендації: Не слід використовувати занадто великий розмір шрифту (особливо у поєднанні з напівжирним та курсивним накресленням) для текстових написів, оскільки вони найчастіше справляють грубе враження, тоді як шрифт звичайного розміру при вмілій подачі здається насиченим і сприяє уважному прочитанню тексту; Не слід застосовувати такі прийоми, як підкреслення та перекреслення тексту, оскільки подібні ефекти можуть асоціюватися у користувача з гіпертекстовим посиланням.

Якщо ж фірма збирається продавати вже існуючий товар/послугу, діяльність слід розпочинати відповідно до третього етапу.

Оцінити ефективність сайту можна двома способами:

Кількісний аналіз за допомогою статистики сервера. Для цього можна використовувати такі показники:

- кількість звернень до веб-сторінок;

- Добова статистика частоти відвідування сайту;

- кількість унікальних людей (хости), які відвідали сайт;

- час, проведений на певній веб-сторінці;

-найбільш відвідувані розділи сервера.

Важливу роль може відіграти в оцінці ефективності сайту вивчення відгуків відвідувачів (листи, записи в книзі гостей).

Таким чином, після аналізу необхідного змісту сайту, був створений ресурс (Додаток З), що має велику інформаційну наповненість по пропонованим товарам, відвідувачам було надано оперативний зворотний зв'язок за допомогою електронної пошти, а також розміщено консультативну інформацію щодо запропонованих товарів, послуг. На сайті постійно оновлюється інформація щодо наявності продукції. Періодично розміщуються матеріали про підприємство та його діяльність для створення позитивного іміджу у відвідувачів, які мають можливість не тільки дізнатися про ціни, а й отримати інформацію про діяльність підприємства.

- сервер може бути знайдено за допомогою пошукових машин;

- про сервер можна дізнатися з інших джерел інформації, у тому числі традиційних (газети, журнали, радіо тощо).

Аудиторія мережі Інтернет є величезною, проте певну веб-сторінку побачать далеко не всі користувачі мережі. Але цього не потрібно. Необхідно, щоб сайт відвідували користувачі, які можуть бути потенційними споживачами продукції або інформації, розміщеної на сторінках.

3.3Аналіз та оцінка економічної ефективності Інтернет-сайту ЗАТ «Тандер»

Під економічною ефективністю інтернет-сайту розуміють економічний виграш, що отримується бізнес - суб'єктом від володіння та експлуатації сайту.

Складність проблеми оцінки економічної цінності інтернет-сайту пов'язана з тим, що для багатьох підприємств, для яких сайт не є єдиним каналом збуту продукту, не можна оцінити економічний виграш безпосередньо (для інтернет-компанії, чий бізнес повністю заснований на поширенні товару через Інтернет, економічний виграш вважається як різницю виручки та витрат). Це вимагає альтернативної розробки методик оцінки економічної цінності сайту. Ці розрахунки будуються на основі розрахунків кількох компонентів:

- Оцінки користувача (V);

- Сумарного комунікаційного ефекту (GCE);

- комунікативної значущості сайту з погляду продажу (CSVP).

1. Огляд користувача сайту (V).

За допомогою цієї оцінки здійснюється вимірювання сприйняття користувачами якості сайту як комунікативного засобу.

Для отримання оцінки V проводиться пряме анкетування відвідувачів сайту. Для виміру можна використовувати різні шкали та методики, проте основний критерій вибору конкретної методики полягає в тому, що значення V має змінюватися в діапазоні (+100) – 0 – (-100). Тобто. враження від сайту може змінюватися від дуже хорошого (що означає успішну комунікацію) до дуже поганого (що означає невдалу комунікацію), (0) означає нейтральне ставлення. Оцінка V може бути виміряна як інтегральний показник, і як мультиатрибутивний, тобто. в процесі анкетування користувача можна попросити оцінити як своє враження в цілому, так і враження щодо окремих атрибутів (інформативності, художнього рівня, зручності користування тощо).

Оцінимо показник V сайту компанії ЗАТ "Тандер", на основі проведеного анкетування. Результати наведено у таблиці 3.

Запитання анкети: Як ви оцінюєте наш сайт?

Таблиця 3 – Оцінка показника V сайту компанії ЗАТ «Тандер»