Інструкція для Google Adwords Як вирахувати, скільки продажів втрачає компанія
Михайло Леонович, засновник сервісу adStein, призначеного для моніторингу та оптимізації Google Adwords, написав для рубрики Growth Hacks інструкцію про те, як обчислювати відсоток отриманих та втрачених показів.
Поговоримо про такі показники в AdWords як «Відсоток отриманих та втрачених показів». Напевно, багато хто про це чув, але сумніваюся, що хтось використовує їх при оптимізації своїх кампаній.
Перед тим як поринути у розрахунки та роздуми про те, за рахунок чого можна скоротити втрати, пропоную ознайомитися з трьома показниками:
Тепер постараємося відповісти на два запитання:
- Яким має бути бюджет, щоб «викуповувати» всі покази?
- Скільки додаткових конверсій можна отримати і за якою ціною?
Для початку потрібно додати ці показники до звіту, оскільки у стандартних налаштуваннях вони відсутні.
Знаходимо кнопку "Стовпи", "Змінити", "Показники конкуренції", "Додати".
Виглядає це так:
Додаткові конверсії за рахунок бюджету
Щоб визначити, яким має бути бюджет та скільки додаткових конверсій можна отримати, необхідно розрахувати максимально можливу кількість показів.
Можливі покази = Отримані покази/% отриманих показів.
На прикладі моїх кампаній (кредитна тематика) це виглядає так:
Щоб усе поміщалося в таблицю, використовуватиму скорочення:
- IS (impression share) - % отриманих показів.
- Lost IS budget – % втрачених показів (бюджет).
- Lost IS rank – % втрачених показів (рейтинг).
Тепер розраховуємо бюджет та кількість конверсій за умови, що Lost IS budget = 0%.
Важливо. Ми не можемо впливати на зовнішні фактори, такі як кількість конкурентів, їх ставки, QS тощо, тому будемо проводити всі розрахунки у вакуумі (тобто в ситуації, коли зовнішні фактори залишаються статичними).
Підсумок - 77 115 рублів додаткового бюджету та 408 конверсій у рамках того ж СРА. Вже непогані результати.
Оптимізація втрат за бюджетом – завдання просте. Все, що потрібно зробити, — виставити великі денні обмеження.
Йдемо далі, і зараз спробуємо порахувати ті ж показники за Lost IS rank = 0%.
Додаткові конверсії за рахунок рейтингу
Але для початку трохи теорії:
Ad Rank (рейтинг) = QS * MaxBid
- QS - Quality Score (показник якості). На мою особисту думку, один з найважливіших показників в AdWords, оскільки він прямо впливає на рейтинг і фактичну ціну кліка (CPC).
- MaxBid – ставка за ключовим словом.
З цієї формули напрошується очевидний висновок, щоб збільшити рейтинг, потрібно або підняти ставку, або збільшити QS. Найпростіший і найшвидший варіант — підняти ставку, але:
- Це для слабаків.
- Це не вигідно.
Якщо ми "С", то наш СРС = AdRank "D" / 5 + 0,01 = 200 / 5 + 0,01 = 40,01.
- Рейтинг збільшується, але його не вистачає, щоб зайняти вище позицію.
- Рейтинг збільшується, і ми займаємо позицію вище.
Збільшуємо MaxBid або QS, але позиція не змінюється
Збільшуємо MaxBid або QS і займаю позицію вище
- Збільшуємо ставку до 70 рублів. Плюси – вищий рейтинг, позиція, CTR, більше трафіку, але ціна переходу з третьої позиції на першу надто висока. Тепер нам доведеться за кожен клік платити на 26 рублів більше.
- Збільшуємо QS до 8/10. ЗновуА вище рейтинг, позиція, CTR, більше трафіку. І найважливіше - ціна переходу з третьої позиції на першу лише 1,25 рублів.
Висновки
Збільшити рейтинг (охоплення) можна двома способами: підняти ставку або QS. Так, обидва ці показники впливають на рейтинг, але лише один із них впливає на фактичну ціну кліка.
До речі, зараз на ринку дуже популярні послуги автоматизації (нібито оптимізації) управління ставками. Тільки лінивий ще не кричить на кожному кутку, що має якийсь секретний алгоритм, який здатний швидко скоротити витрати і при цьому збільшити продажі.
Моя порада тим, хто замислюється про покупку підписки на подібний сервіс - поки ваші кампанії мають QS Надсилайте власні кейси, в результаті яких вам вдалося помітно покращити (або, навпаки, погіршити) показники проекту. Цікаві експерименти неодмінно потраплять на сторінки рубрики Growth Hacks.